Osam godina ja kroz prozor ulazim


Znate ono kada se na akciji dobrovoljnog darivanja krvi dobri ljudi s iglama i cjevčicama po sebi i oko sebe udobno smjeste negdje podalje od prozora kako bi ostavili mjesta za jednog od osnivača njihovog kluba, a po zaslugama bi mogli bi kazati i počasnog člana, koji krv iz vene dolazi dati - kroz prozor?

Naravno da ne znate! Barem ne većim dijelom, jer to je neobično iskustvo rezervirano isključivo za viške darivatelje, kojima se susjed Andrija Pečarićposljednjih osam godina u ovoj plemenitoj navici pridružuje uskačući kroz prozor.

- Kada sam, nakon trideset i četiri godine rada u tom hotelu, zbog privatizacije "na hrvatski način", jedini ja, jer se nisam "uklapao", dobio otkaz; zakleo sam se da dok budem živ moja noga neće kročiti preko njihovog praga. Nema Boga koji bi me natjerao da se predomislim! - odlučno će Andrija, koji je radni vijek proveo na dužnosti direktora prodaje poduzeća "Vis", dijeleći s nama svoju priču o čuvenom dalmatinskom dišpetu.

Za darivatelja krvi koji uskače kroz prozor doznali smo naletjevši na već zaboravljenu objavu lokalnog blogera Nikole Kežića, koji je s nama podijelio i fotografije zabilježenog trenutka, uputivši nas na protagonista, čiji nam ponos, prkos, principijelnost i dosljednost moraju makar zagolicati maštu.


Izvor: SLOBODNA DALMACIJA

Oznake:

Objavi komentar

[blogger]

Otok Vis

Obrazac za kontakt

Naziv

e-pošta *

Poruka *

Pokreće Blogger.